2011.02.21.
16:48

Írta: Nuthyyy

kreténeké a világ

visszaszívva minden :D esküszöm ezerszer jobban vagyok mint akármikor ezelőtt. Na ne már, hogy azthiszi, hogy körülötte forog a világ. Tényleg zavartak dolgok vele kapcsolatban, na de azért álljon meg a menet. Kis gyökér. Jéééézusom mindig is tudtam, hogy egy öntelt egoista f.sz, de nem gondoltam volan soha h ennyire kretén. De esküszöm jól tette, hogy ilyeneket mondott. Legalább már lelkileg is mentesülök tőle, hogy tudom, hogy soha többé nem akarok egy ilyen embertől semmit. Menjen a pokolba. Gyűlölöm, és ez nagyon jó érzés. Csináljon amit akar, nem érdekel. Persze... egyik pillanatról nem változnak meg a dolgok. De úgy érzem, ez egy remek kezdet. Hogy képes vagyok rá gyűlölettel gondolni.

Ez volt eddig a baj. Hogy szeretettel gondoltam rá, hogy istenítettem és nem láttam a hibáit tisztán. Igaz, hogy a hibái miatt más. De egyáltlaán nem pozitív értelemben, és sokn mondták régen is és most is.

Még egy ilyen undorító embert nem akarok magam mellett. Soha többet. Hülyeség volt 'rosszfiúkon' képzelegni. Nem ez kell nekem. Tényleg kell, hogy legyen vmi stiklije, de... bizonyos határokon belül.

Óóóóó annyira jól érzem most magam. Mintha egy hatalmas teher esett volna le rólam. Képes vagyok racionálisan gondolkodni és gondolni másra. Vagy más mellett elképzelni magam. 

Nincs szükségem még egy iylen tetűre...

Ámen

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr462677399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása