2011.09.05.
22:33

Írta: Nuthyyy

5-6-7-8-(L) szakasz...

utolsó bejegyzés 4. hóóóó tizenvalahányadikán készült. Mikor is nyávogtam, hogy kell valaki aki hasonlít rám. Április 21.-én találkoztam is a szőke hercegemmel :D XD ez a jelző tetszik.. fasza lesz mivel az agyára menni :D

Azért nem írtam, mert a blogomat arra használom fel, hogy beleírjam nyűgöm és bánatom ami úgy.... gyakorlatilag azóta nincs. full happy van meg sunshine beach tücsök köcsög.

kiről is lenne szó... Egy szimpatikus fiatalember akiből hiányzik az élet iránti ambíció :D lassan 5 hónapja vagyunk együtt. Hát milyen is a helyzet komolysága? Mint a bálnáké Japánban. És most nem a 'szar' jelzőre gondoltam hanem a komolyra. 
Közhelynek tűnik de lassan már a másik felem. A napjaim szerves része. Vele kelek vele alszok, róla szól gyakorlatilag everything. De nem úgy kell elképzelni ezt az egészet mint egy rózsaszín ködbe bújtatott pelyhes elefántot, amiből nem lép ki soha. Nem szűkültünk be szerintem egymásra. Bár ha nem lenne következménye lehet megtennénk. Far far away from here. 

Nade ediigi témámhoz kapcsolom. Ami még régen volt. Tök nehéz mert már nem si emléskzem miylen volt nekem akkor XD Szóval egész más. Ganz anders. Így... minden jó. Nem tudom leírni.. mert nincs olyan ami hiányozna. Ja de nem tud főzni.. pontosabban még kenyeret kenni is csak nehezen de elnézzük..én meg wowozni nem tudok :D Na de semmi érzelmi hiány ami..még az előző kapcsoaltomnál éreztem de... fogalmam sem votl mit csináljak ezzel az egésszel. Ez ANNYIRA NAGYON más. Semmi sem rossz, nem vagyok lenézve, jóvagyok, és nem kell aggódnom azmiatt hgoy nem felelek meg. Bár én ígyis aggódom de ez csak az aggódós lelkemnek köszönhető. Hát így.. a legjobb és legértékesebb ( igen igen, jóllátod :D ) ember akit ismerek . És nem vakít el engem semmi, mert a barátaim 1 hónap alatt olyan szintre jutottak vele mitn egymással 6 év alatt. Mindenki imádja... de nem engedem Szabinak hogy jobban imádja mint én az nem lenne fair...:P

2 éven belül már az embereket is szeretni fogja :P:P megneveljük

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr793205311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása