2011.02.23.
11:24

Írta: Nuthyyy

morning

Anya elfelejtett felkelteni... vagyhát isten tudja, a lényeg, hogy még ma is itthon rohadok. Pedig tegnap tanultam... törit meg bioszt, tök szorgalmas vagyok (H)

Nem történik semmi. De tényleg semmi, esküszöm az ilyen alkalmakkor jövök rá, hogy mennyire hozzászoktam a sulihoz, és mennyire szar egyedül itthon.

Elkezdtem olvasni egy könyvet és arra a következtetésre jutottam, hogy nem érdemes olyan könyveket olvasni, amik még filmnek is rosszak. Az a címe, hogy A két kicsi lány kékben. Senkinek sem tudom ajánlani. Bár lehet, hogy csak az stílusommal vannak problémák. De az iylen könyvek nekem nem jönnek be.

Basszus most jutott eszembe, hogy már 5 napja vissza kellett volna vinnem a könyvtárba a könyveket, amiket kölcsönöztem. De hát ha be sem teszem a lábam Győrbe?:S Na mindegy, majd perkálnom kell istentudja megint mennyit :S pénzsóherek -.-

Jaj most nem tudok írni semmi személyeset. Most olyan érzelemmentes vagyok.

 És körtét akarok enni...:(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr292683188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása