2011.02.22.
09:49

Írta: Nuthyyy

change

Ma fellépésem lenne. De úgy döntöttem, hogy ezt most kihagyom. Nem akarok bemenni Győrbe. Egyelőre minél távolabb a célszemélytől, annál jobb. Mondjuk a holnapot már úgysem úszom meg...:S

 Még ki kell gondolnom magamban, hogy mit csinálok. De szerintem a mélységes megvetés, szánalom és közömbösségnek kéne tükörődnie a szememből :S De lehet, hogy a  "tudomástsemveszekrólad" tekintettel kéne ránéznem. Állítólag jó vagyok az ilyen undort kifejező arckifejezések használatában. Gondolkodtam olyanon is, hogy leköpöm, de az nem az én stílusom :D hiszen lány vagyok...elméletileg. Vagyishát azt mondják a szüleim xD

Perpillanat a legnagyobb problémám, hogy fázik a lábam. Fáj a nyakam, meg a tüdőm, de elviselhető a dolog.

Rájöttem, hogy kicsit konkrétabbnak kell lennem, bizonyos dolgokban, mert ha visszaolvasom, néha én sem értem. Csak az a baj, hogy nem bízom a cybertérben :D

Rájöttem arra is, hogy fordított arányosságban működök. Azaz az életem. Elveszítek valakit, szomorú leszek, de közben másokkal sokkal közelebb kerülünk egymáshoz. Talán pozitívum az, hogy ez így történt. Megvilágosultam, abból szempontból, hogy elhanyagoltam  a barátaim. Rossz tulajdonság, de mindenkinek a létezését természetesnek veszem, de már rajta vagyok a témán:D Most, hogy nem rabolja el az időm egy hímnemű egyed sem, sokkal többet vagyok a barátnőimmel, és rájöttem, hogy sokszor sokkal jobb velük lenni mint bárki mással. Jó dolog, hogy észhez tértem, és már tisztán látom, hogy nekem ki vagy mi a fontosabb, vagy mi ér többet. 

FRIENDSHIP 4ever :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr632678999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása