2011.02.27.
11:20

Írta: Nuthyyy

sunday...:/

Rájöttem, hogy idióta osztálytársaim vannak xD de szeretem őket. Jövőre talán már tényleg kialakul a normális osztályközösség. Olyan mint egy kisebb család.

Erről jut eszembe. Utálom, hogy az iskola spicliségre tanít. Nem votl némettanár...mi ezt tudtuk, és néhány osztálytársam elment..kocsmázni talán? nemtudom pontosan. És bejött az A-sok ofője, aki egy hülye kurva. Nincs mégegy ember, akit annyira utálnék, mint azt a nőt. Egyszerűen ránézek és rámjön a hányinger. Na szóval bejött az a... nő. És 10 percen keresztül faggatott minket, hogy ki az, aki hiányzik. Próbálkoztunk mi mindennel...

Majd közölte, hogy...jólvan azért, nem kell annyira ragaszkodni a baráthoz. Azthittem odamegyek sé lebaszok neki egyet. Mi ez?????? Nagyon kevés választott el attól, hogy közöljem vele, hogy: elnézést tanárnő, nem fogjuk beköpni az osztálytársunkat, aki a barátunk is egyben, és leszarom, hogy ezért mti fogok kapni, de elegem van abból, hogy a legtöbb tanár elvárja tplünk a spicliséget. Anyjukat! 

És most megint felhúztam magam ezen... nem tehetek róla, de ezt egyszerűen utálom. Az volt a másik kedvencem, mikor ez a nő tavaly vagy tavalyelőtt utánunk járt, hogy rajzolunk az osztályának a termében egy padra. És hogy pamparam. Mindenféle baromságot mondott, énmeg alig bírtam ki, hogy ne röhögjem képen...

ááááá én komolyan nem vagyok agresszív, de ha büntetlenül bánthatnám azt a nőt, tutira megtenném. Az ilyen emberek miatt oylan az iskola, amilyen.

Fel kéne akasztani.... minimum.

amúgy ich fühle mich ganz guuuut. Hamarosan info-érettségi, de még nem parázok. Úgy érzem, hogy menni fog, de aztán lehet, hogy benyomnak egy olyan feladatlapot, amit msáéfl órán keresztül csak nézni fogok. 

Mindegy. Pozitívan kell hozzáállni :)

Optimizmust mindenkibe! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr572694372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása