2011.03.12.
20:44

Írta: Nuthyyy

kutuuuus

na 2 közérdekű közlemény: voltam a tengernél éééés megjött az új családtag.

Nos a tenger a elgszebb dolog amit életemben láttam, (sajnos) még nagyonn kényszert érzek arra, hogy később vmi szoros kapcsolatom legyen a tengerrel, pl h a munkám legyen, de ez csak álom :) nembaj, ígyis úgyis szeretni fogom. csodálatos. Tényleg először megláttam, és olyan volt az egész, még az érzés is, mint amilyennek elképzeltem. Nagy álmom vált valóra :)

Na a kiskutya. Hát egy tündérbogár bernipásztor kisfiú. 7 hetes, és megtanítottam pacsit adni xD egész nap, reggel 9től vele játszottam. Vicces volt, meghozták, én még aludtam, hugaim feltrappoltak, hogy itt van, én egyszál hálóingben kibattyogtam a kertbe és ott ült velem szemben (L) Aztán próbáltuk megbarátkoztatni magunkat vele. Délután anyával kiültünk, aztán elaludt az ölemben egy fél órára. Ezután sötétedésig ugráltam, futkostam, és vagy labdát vagy kötelet tartottam a kezemben, és a földön fetrengtem. Azt hiszem engem nagyon megszeretett. De tényleg. Néhányszor magára hagytuk, pl mikor ettünk, vagy én bementem valamiért, és egyből elkezdett sírni meg a falat kaparta, ahol láttuk, hogy eltűtünk. Megjelentem és egyből odafutott hozzánk:D fontosabban futva döcögött xD Kedvencem mikor fightolunk:D Nagyon bírom emglátja a kötelet, támadó pozicíóba helyezkedik, és nekiugrik... hááát az a nekiugrás mint valami lassított felvétel :D páros lábbal indul neki több perces késéssel, de nagyon aranyos xD Húzza vonja és próbálja kiszedni a kezemből. Aztán lerakom, felveszi a szájába és nagy peckesen elvonul vele, hogy na látod megszereztem. :D éééédes nagyon. Most lennt alszik az előszobában, mert még nagyon egyedül van, ahhoz képest hogy egész eddig a 6 testvérével emg az anyukájával volt.  

Ja és még valami :D valóválik még egy álmom, jön Sum41 Voltra, amire anya valószínűleg el si enged!!!!!!!!! ^^ úgyhogy úgy érzem, hogy amilyen szarul indult az év, annyira lesz nagyon nagyon jó. De tényleg így előrenézve...meg vissza, az eddigi legjobb. Minden oylan szép. Úgy kezdtem el ezt a blogot írni, hogy lesz egy hely, ahova leírhatom hatalmas bánatomat, de rájöttem, hogy nincs miről írnom. Az a bizonyos a múlté. És tényleg. Néha, ha látom mgé hiányzik. Vagy rossz, ha olyan nagy dolgokat nem oszthatok emg vele, minthogy megyek sum41 koncertre, pedig talán ő tudja a legjobban, hogy mennyire szeretem, mert annyiszor beszélgettünk erről. No mindegy.

van még hal a tengerben...rajtam kívül ugyebár :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsi-fischyyyy.blog.hu/api/trackback/id/tr762734318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása